Wednesday, June 10, 2015

The Lake


Sigurno ste barem jednom iskusili onaj osećaj, kada toliko uživate u trenutku, da poželite da vreme zamrznete u njemu. A ako imate sreće da isti zabeležite kroz fotografiju, uspeli ste da isti sačuvate i otrgnete ga od zaborava. Kada sam se pre tačno mesec dana zaputila na Borsko jezero, idiličan prizor u koji sam istog trena poželela da utonem i divim se svim svojim hedonističkim bićem, zatekao me je nespremnu i bez foto aparata. Savršeno uređen kompleks hotela "Jezero", i dok sa pogledom na plavo vodeno prostranstvo, nikako nisu ličili na ono što sam očekivala. A zapravo, očekivanja nije ni bilo, samo želje za obići još jedno novo mesto, družiti se sa dragim ljudima i vratiti se kući sa novim utiscima. 
Još jednom sam zaključila da je naša zemlja prelepa zemlja i da svaki slobodan trenutak treba iskoristiti za otkrivanje novih mesta, bez predrasuda i očekivanja. 
Sam hotel "Jezero" ipak nije najsrećniji izbor za one koji očekuju da se na odmoru provedu, ili pak očekuju ljubazno osoblje, ali je idealan izbor za vikend destinaciju ili kraće putovanje, s obzirom da je u okviru kompleksa hotela ponuđen čitav set usluga- od kuglane i sale za stoni tenis do bazena sa đakuzijem. Svakako, vredi obići.
Do idućeg posta i neke nove destinacije...



  Pantalone/ Jeans: Top Shop
Majica/ T-Shirt: Springfield
Patike/ Sneakers: Adidas
Torba/ Bag: Orsay

1 comment:

Leave your comment here