Friday, June 1, 2012

Prom girl in M.R.P. dress

Kao što sam obećala, predstavljam vam svoju "malu maturantkinju", Jeku, koja je pre par dana završila osmi razred i krenula na svoj put odrastanja. Jeka je jedna jako draga devojčica, koja je imala dovoljno poverenja da mi prepusti kreaciju svoje haljine za maturu, zbog čega sam jako srećna. Ovoga puta se nalazim u ulozi dizajnera i fotografa, a pošto slike govore same za sebe, ostavljam vas da uživate u fotografijama ove divne male gospođice. :) 













9 comments:

  1. I love that oversized bow - so gorgeous! <3

    x
    Lost in the Haze: a Fashion Photography Blog

    ReplyDelete
  2. haljnicia mi je preslatka,ali te cipelice mi nikako ne idu s tim...

    ReplyDelete
  3. Slatkica! Mislim da bih i ja odabrala druge cipele!

    ReplyDelete
  4. Haljina je nevjerovatna. Svaka cast :D

    ReplyDelete
  5. Svaka cast , haljina je fantasticna !:))

    ReplyDelete
  6. Joj sto je medena! Bas zna da nosi ovo slatko haljince!:) Super ideja Maki!!!;)
    kiss

    ReplyDelete
  7. I have read so many content about the blogger lovers
    but this paragraph is actually a pleasant paragraph,
    keep it up.
    my website > Asics Gel-Kinsei 2

    ReplyDelete

Leave your comment here