Saturday, March 24, 2012

Here I go again on my own...



Neko je nekada istakao vezu izmedju hrane i blogera. Iako još uvek nisam neki "full time bloger", volim hranu, hrana voli mene, i to je jedna velika ljubav! Vizuelno znači puno, u svim aspektima. Kao što je od najvećeg značaja u svetu mode, tako ima velikog značaja i u svetu kulinarstva. Sve je to umetnost, po meni, zapravo sve što dozvoljava izražavanje bilo kog vida kreativnosti. Ako nešto spaja modu i hranu, onda je to umetnost, da se iz nečeg jednostavnog i svakidašnjeg, stvori nešto primamljivo očima posmatrača. No, da se vratim na modu. Ovo je moja verzija autfita za popodnevne obaveze, šetnju ili ručak. Sportska elegancija, odelo u casual varijanti, nešto što obožavam da vidim, i nešto što je je definitivno moj izbor kada nemam puno vremena za spremanje. Odela su nešto što oduvek volim, i što po meni ističe ženstvenost kod žene, pogotovo odelo muškog kroja, nošeno uz visoke potpetice. Toliko od mene za danas, vidimo se uskoro! :)









 Odelo I bluza: Todor, patike: Bata, torba: Bianco

20 comments:

  1. jao sviđa mi se odijelo u ležernoj varijanti i sa patikama je genijalna kombinacija! Karo uzorak je šećer na kraju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ana!
      Volim odela u svim varijantama! :)

      Delete
  2. Super ti je sa ovom frizuricom! :)

    ReplyDelete
  3. ok,ogladnela sam od tih slika hrane :/

    ReplyDelete
  4. Sladak kompletic. Nice hair cut

    ReplyDelete
  5. Bas lepo odelo, svidja mi se !:)

    ReplyDelete
  6. Preslatke patikice... :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sako je odlican.
    Samo sto bih ja pre neke baletnke ili stiklice. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm..rado nosim visoke potpetice uz ovakva odela,
      ali baletanke definitivno nisu moj izbor. :)
      Hvala!

      Delete
  8. Slatka kombinacija! Pratim te... :)

    ReplyDelete
  9. PRELEPO :)
    Mnogo mi se dopada odelce (tako u kompletu :D )

    Veliki pozz

    ReplyDelete

Leave your comment here